<< 1 ... 8 9 10 11 12 >>
  • Idealną sylwetkę budujemy zarówno na siłowni, jak i w kuchni. Nasze mięśnie nie urosną bez niezbędnych makroskładników w diecie, a błędy żywieniowe mogą zemścić się nadmiarem tkanki tłuszczowej

    Jak przytyć – czyli dieta na zwiększenia masy mięśniowej

    Jak przytyć – czyli dieta na zwiększenia masy mięśniowej

    Czytaj więcej
  • Trening hipertroficzny to plan ćwiczeń, którego celem jest rozrost mięśni. Znajomość zasad hipertrofii pozwala przełamać stagnację treningową i rozwijać ciało pod kątem wytrzymałości włókien mięśni

    Hipertrofia mięśniowa – czym jest i jakie są jej rodzaje?

    Hipertrofia mięśniowa – czym jest i jakie są jej rodzaje?

    Czytaj więcej
  • Kreatyna zapewnia dodatkową energię na siłowni, przyspieszając budowę masy mięśniowej. Tym samym jest to najważniejszy suplement sportowej diety, umożliwiający szybką progresję ciężaru

    Jabłczan kreatyny – jak działa i co należy wiedzieć o dawkowaniu?

    Jabłczan kreatyny – jak działa i co należy wiedzieć o dawkowaniu?

    Czytaj więcej
  • Szerokie barki są niezbędnym elementem męskiej sylwetki w kształcie litery V. Dzięki dobrze rozwiniętym mięśniom naramiennym zyskujemy siłę do pływania, podnoszenia ciężarów i wszelkich aktywności

    Ćwiczenia na barki –efektywny trening mięśni naramiennych

    Ćwiczenia na barki –efektywny trening mięśni naramiennych

    Czytaj więcej
  • Uczucie senności przed treningiem, zmęczenie organizmu i wolny przyrost tkanki mięśniowej to oznaki niskiego poziomu aminokwasów rozgałęzionych BCAA we krwi.

    Czym są odżywki BCAA? Jakie są efekty i skutki uboczne suplementacji BCAA?

    Czym są odżywki BCAA? Jakie są efekty i skutki uboczne suplementacji BCAA?

    Czytaj więcej
  • Zadaniem spalaczy tłuszczu jest wspomaganie procesów odchudzania i rzeźbienia atletycznej sylwetki. Są to środki zaliczane do suplementów diety, które dzięki różnorodnym substancjom aktywnym.

    Co musisz wiedzieć o spalaczach tłuszczu – czym są i czy warto je stosować?

    Co musisz wiedzieć o spalaczach tłuszczu – czym są i czy warto je stosować?

    Czytaj więcej
  • Nic tak nie motywuje do ćwiczeń jak zauważalny spadek tkanki tłuszczowej, który łączy się z efektem smukłej sylwetki i wyraźnie zarysowanym kształtem mięśni brzucha czy bicepsów.

    Fałdomierz (kaliper) – jak obliczyć poziom tkanki tłuszczowej w organizmie?

    Fałdomierz (kaliper) – jak obliczyć poziom tkanki tłuszczowej w organizmie?

    Czytaj więcej
  • Epidemia koronawirusa to kolejny powód do zweryfikowania nawyków żywieniowych i przyzwyczajeń. Dzięki diecie, aktywności fizycznej i dawce snu zwiększamy szanse na uniknięcie zachorowania.

    Koronawirus: jak wzmocnić organizm ćwiczeniami? Trening w domu podczas epidemii

    Koronawirus: jak wzmocnić organizm ćwiczeniami? Trening w domu podczas epidemii

    Czytaj więcej
<< 1 ... 8 9 10 11 12 >>