<< 1 ... 7 8 9 10 11 >>
  • Chcesz skutecznie pozbyć się nadprogramowych kilogramów? Jeśli tak, zastanów się nad wdrożeniem diety białkowej. A zanim zaczniesz ją wprowadzać, koniecznie poznaj jej zasady!

    Dieta białkowa jako skuteczna dieta odchudzająca - zasady, efekty i jadłospis

    Dieta białkowa jako skuteczna dieta odchudzająca - zasady, efekty i jadłospis

    Czytaj więcej
  • Prowadzisz siedzący tryb życia? Marzysz o zgrabnej pupie? A może odczuwasz bóle w biodrach? Podsuwamy Ci pomysły na proste ćwiczenia, które pomogą w każdej z tych sytuacji!

    Ćwiczenia na biodra i pośladki - mięśnie zginające biodra i aktywne pośladki

    Ćwiczenia na biodra i pośladki - mięśnie zginające biodra i aktywne pośladki

    Czytaj więcej
  • Tricepsy i klata ze stali – jak ćwiczyć dipy przy pomocy drążków oraz poręczy stacjonarnych? Pompki szwedzkie, czyli popularne dipy, to klasyka kalisteniki. Z pomocą jednego ćwiczenia wielostawowego

    Poręcze do ćwiczeń dipów - Drążki i poręcze stacjonarne na klatkę piersiową

    Poręcze do ćwiczeń dipów - Drążki i poręcze stacjonarne na klatkę piersiową

    Czytaj więcej
  • Wyciągi bramowe należą do najbardziej wszechstronnych urządzeń fitness, umożliwiających trening praktycznie każdego mięśnia. Dzięki precyzyjnej regulacji obciążenia przyrządów tych używają amatorzy ..

    Brama kulturystyczna do ćwiczeń – jak i co na niej trenować?

    Brama kulturystyczna do ćwiczeń – jak i co na niej trenować?

    Czytaj więcej
  • Każda forma aktywności fizycznej to krok w kierunku zdrowego organizmu i lepszej sylwetki. Często jednak to siłownia jest miejscem, gdzie kobiety najszybciej gubią kilogramy i budują formę. Które ćwic

    Efektywny trening dla kobiet – polecane plany na poszczególne partie ciała

    Efektywny trening dla kobiet – polecane plany na poszczególne partie ciała

    Czytaj więcej
  • Dzień rozpoczęty od gimnastyki z burpees, skłonami bocznymi czy wznosami na palce przyspiesza nasz metabolizm, dzięki czemu łatwiej o koncentrację w pracy oraz zdrowe serce. Jakie poranne ćwiczenia?

    Poranne ćwiczenia, które rozciągną i dodadzą energii na cały dzień

    Poranne ćwiczenia, które rozciągną i dodadzą energii na cały dzień

    Czytaj więcej
  • To, co zjemy przed i po treningu, ma ogromne znaczenie dla naszej wydolności w trakcie ćwiczeń oraz tempa regeneracji organizmu po wyjściu z siłowni. Jakich makroskładników bądź suplementów potrzebuje

    Proste i smaczne okołotreningówki – co jeść przed i po ćwiczeniach?

    Proste i smaczne okołotreningówki – co jeść przed i po ćwiczeniach?

    Czytaj więcej
  • Początek przygody z siłownią warto rozpocząć od treningu ogólnorozwojowego FBW z wyciskaniem sztangi na ławce poziomej czy spinaniem brzucha leżąc. Z pomocą tego planu rozbudujemy mięśnie grzbietu

    Ćwiczenia ogólnorozwojowe na siłowni i w domu – zalety planu FBW

    Ćwiczenia ogólnorozwojowe na siłowni i w domu – zalety planu FBW

    Czytaj więcej
<< 1 ... 7 8 9 10 11 >>