Blog

<< 1 ... 2 3 4 5 6 >>
  • Redukcja tkanki tłuszczowej to podstawa treningu kulturystycznego czy aktywności fitness. Podwyższony metabolizm organizmu pozwala pozbyć się zbędnych kilogramów oraz uwypuklić wypracowane mięśnie

    Trening redukcyjny – najważniejsze zasady i plan treningowy skutecznej redukcji

    Trening redukcyjny – najważniejsze zasady i plan treningowy skutecznej redukcji

    Czytaj więcej
  • Magiczny czy farmakologiczny sposób na wyszczuplenie ciała zwyczajnie nie istnieje. Im wcześniej zdamy sobie sprawę, że tylko odpowiednia dieta i ćwiczenia na odchudzanie dają spodziewane rezultaty..

    Ćwiczenia na schudnięcie – jak zrzucić kilogramy z twarzy, ud czy brzucha?

    Ćwiczenia na schudnięcie – jak zrzucić kilogramy z twarzy, ud czy brzucha?

    Czytaj więcej
  • Harmonijna sylwetka, lepsze oddychanie czy zwiększone bezpieczeństwo przy wykonywaniu złożonego ruchu to tylko kilka zalet wynikających z regularnych ćwiczeń na klatkę.

    Ćwiczenia na klatkę piersiową w treningu siłowym

    Ćwiczenia na klatkę piersiową w treningu siłowym

    Czytaj więcej
  • Potężne bicepsy to symbol siły oraz niezbędny element idealnej, sportowej sylwetki. Zapewniają nie tylko sukces na siłowni, ale i bezpieczne, efektywne wykonywanie codziennych czynności.

    Ćwiczenia na biceps – jak zwiększyć efektywność treningu w domu i na siłowni?

    Ćwiczenia na biceps – jak zwiększyć efektywność treningu w domu i na siłowni?

    Czytaj więcej
  • Doskonała sylwetka i oszczędność czasu to podstawowe efekty treningu interwałowego. Dzięki ćwiczeniom HIIT (High Intensity Interval Training) aktorzy czy modelki są w stanie w krótkim czasie zrzucić z

    Trening interwałowy – wady, zalety i zasady treningu HIIT

    Trening interwałowy – wady, zalety i zasady treningu HIIT

    Czytaj więcej
  • Ćwiczenia ze skakanką to nie tylko element treningu bokserskiego. Rytmiczne podskoki błyskawicznie spalają tkankę tłuszczową, podnosząc skuteczność treningu cardio. Zwiększają też wytrzymałość stawów.

    Skakanka – jaka będzie najlepsza i na co zwrócić uwagę przy zakupie?

    Skakanka – jaka będzie najlepsza i na co zwrócić uwagę przy zakupie?

    Czytaj więcej
  • Mocny chwyt, silne przedramiona i wytrzymałe nadgarstki to tylko kilka zalet ćwiczeń przy użyciu ściskaczy do dłoni. Są to idealne akcesoria fitness do treningu poza siłownią oraz rehabilitacji kończy

    Ściskacze do rąk – do czego służą i jak wykorzystać je w treningu?

    Ściskacze do rąk – do czego służą i jak wykorzystać je w treningu?

    Czytaj więcej
  • Jednym z najwszechstronniejszych ćwiczeń rozwijających nawet 80% mięśni całego ciała jest przysiad z obciążeniem. Zachowując odpowiednią technikę przysiadu i optymalny ciężar, wzmacniamy grzbiet, nogi

    Przysiady ze sztangą – jaka jest prawidłowa technika? Czy warto wykonywać przysi

    Przysiady ze sztangą – jaka jest prawidłowa technika? Czy warto wykonywać przysi

    Czytaj więcej
<< 1 ... 2 3 4 5 6 >>