Blog

<< 1 ... 2 3 4 5 6 >>
  • Rozwinięte i mocne mięśnie grzbietu to nie tylko smukła sylwetka. Mięśnie znajdujące się na plecach stabilizują postawę ciała, zapewniając prawidłowe funkcjonowanie całego organizmu.

    Skuteczne ćwiczenia na bolące plecy i mocny grzbiet dla kobiet i mężczyzn

    Skuteczne ćwiczenia na bolące plecy i mocny grzbiet dla kobiet i mężczyzn

    Czytaj więcej
  • Klasyczny martwy ciąg ze sztangą oraz jego wariacje to ćwiczenia wręcz legendarne, umożliwiające bardzo szybkie budowanie siły wraz z poprawą sprawności całego organizmu.

    10 powodów dla których warto regularnie wykonywać martwy ciąg

    10 powodów dla których warto regularnie wykonywać martwy ciąg

    Czytaj więcej
  • Sport, sztuka walki czy filozofia życia – karate rozwija ciało i umysł, zwiększa pewność siebie i wzmacnia mięśnie. Trening karate poprawia gibkość i koordynację i jest polecany przy wadach postawy.

    Karate dla dzieci i dorosłych – czym jest karate i jak wybrać kimono?

    Karate dla dzieci i dorosłych – czym jest karate i jak wybrać kimono?

    Czytaj więcej
  • Kick-boxing to dobry sposób na poprawę wytrzymałości i siły całego organizmu. Ćwiczenia angażujące górne i dolne partie mięśni łączą się tu z nauką technik samoobrony i pozwalają spalić kalorie.

    Jak ćwiczyć kick-boxing w domu – ćwiczenia i niezbędne akcesoria

    Jak ćwiczyć kick-boxing w domu – ćwiczenia i niezbędne akcesoria

    Czytaj więcej
  • Wiele osób omija rower w obawie przed spadkiem masy mięśniowej. Kalorie spalone w trakcie jazdy mogą bowiem wiązać się ze wzrostem poziomu kortyzolu w organizmie i rozpadu włókien mięśniowych.

    Trening interwałowy na rowerze stacjonarnym – zalety, zasady i efekty treningu

    Trening interwałowy na rowerze stacjonarnym – zalety, zasady i efekty treningu

    Czytaj więcej
  • Niepewny chwyt sztangi bądź przeciążenia kręgosłupa podczas intensywnych ćwiczeń to najkrótsza droga do tego, by nabawić się bolesnych uszkodzeń dłoni, a nawet poważniejszych kontuzji.

    Akcesoria na siłownię, dodatki do domowej siłowni- pasy, rękawice kulturystyczne

    Akcesoria na siłownię, dodatki do domowej siłowni- pasy, rękawice kulturystyczne

    Czytaj więcej
  • Znakomitą sylwetkę i siłę zbudować można nie tylko na siłowni. Wiedzą o tym doskonale osoby, które postawiły na trening z wykorzystaniem masy własnego ciała.

    Kalistenika – ćwiczenia i metody treningu siłowego z użyciem własnej masy ciała

    Kalistenika – ćwiczenia i metody treningu siłowego z użyciem własnej masy ciała

    Czytaj więcej
  • Nie bez powodu płaski brzuch z wyraźnie zaznaczonym „kaloryferem” stał się wizytówką sportowców. Jest to część ciała, z której tkankę tłuszczową spalamy najtrudniej, a mięśnie pełnią ważną funkcję.

    Trening mięśni brzucha– ABS. Poznaj ćwiczenia na płaski brzuch - zasady i efekty

    Trening mięśni brzucha– ABS. Poznaj ćwiczenia na płaski brzuch - zasady i efekty

    Czytaj więcej
<< 1 ... 2 3 4 5 6 >>