Blog

<< 1 ... 2 3 4 5 6 >>
  • Każda forma aktywności fizycznej to krok w kierunku zdrowego organizmu i lepszej sylwetki. Często jednak to siłownia jest miejscem, gdzie kobiety najszybciej gubią kilogramy i budują formę. Które ćwic

    Efektywny trening dla kobiet – polecane plany na poszczególne partie ciała

    Efektywny trening dla kobiet – polecane plany na poszczególne partie ciała

    Czytaj więcej
  • Dzień rozpoczęty od gimnastyki z burpees, skłonami bocznymi czy wznosami na palce przyspiesza nasz metabolizm, dzięki czemu łatwiej o koncentrację w pracy oraz zdrowe serce. Jakie poranne ćwiczenia?

    Poranne ćwiczenia, które rozciągną i dodadzą energii na cały dzień

    Poranne ćwiczenia, które rozciągną i dodadzą energii na cały dzień

    Czytaj więcej
  • To, co zjemy przed i po treningu, ma ogromne znaczenie dla naszej wydolności w trakcie ćwiczeń oraz tempa regeneracji organizmu po wyjściu z siłowni. Jakich makroskładników bądź suplementów potrzebuje

    Proste i smaczne okołotreningówki – co jeść przed i po ćwiczeniach?

    Proste i smaczne okołotreningówki – co jeść przed i po ćwiczeniach?

    Czytaj więcej
  • Początek przygody z siłownią warto rozpocząć od treningu ogólnorozwojowego FBW z wyciskaniem sztangi na ławce poziomej czy spinaniem brzucha leżąc. Z pomocą tego planu rozbudujemy mięśnie grzbietu

    Ćwiczenia ogólnorozwojowe na siłowni i w domu – zalety planu FBW

    Ćwiczenia ogólnorozwojowe na siłowni i w domu – zalety planu FBW

    Czytaj więcej
  • Idealną sylwetkę budujemy zarówno na siłowni, jak i w kuchni. Nasze mięśnie nie urosną bez niezbędnych makroskładników w diecie, a błędy żywieniowe mogą zemścić się nadmiarem tkanki tłuszczowej

    Jak przytyć – czyli dieta na zwiększenia masy mięśniowej

    Jak przytyć – czyli dieta na zwiększenia masy mięśniowej

    Czytaj więcej
  • Trening hipertroficzny to plan ćwiczeń, którego celem jest rozrost mięśni. Znajomość zasad hipertrofii pozwala przełamać stagnację treningową i rozwijać ciało pod kątem wytrzymałości włókien mięśni

    Hipertrofia mięśniowa – czym jest i jakie są jej rodzaje?

    Hipertrofia mięśniowa – czym jest i jakie są jej rodzaje?

    Czytaj więcej
  • Kreatyna zapewnia dodatkową energię na siłowni, przyspieszając budowę masy mięśniowej. Tym samym jest to najważniejszy suplement sportowej diety, umożliwiający szybką progresję ciężaru

    Jabłczan kreatyny – jak działa i co należy wiedzieć o dawkowaniu?

    Jabłczan kreatyny – jak działa i co należy wiedzieć o dawkowaniu?

    Czytaj więcej
  • Szerokie barki są niezbędnym elementem męskiej sylwetki w kształcie litery V. Dzięki dobrze rozwiniętym mięśniom naramiennym zyskujemy siłę do pływania, podnoszenia ciężarów i wszelkich aktywności

    Ćwiczenia na barki –efektywny trening mięśni naramiennych

    Ćwiczenia na barki –efektywny trening mięśni naramiennych

    Czytaj więcej
<< 1 ... 2 3 4 5 6 >>