Blog

<< 1 ... 2 3 4 5 6 >>
  • Mocne mięśnie brzucha to symbol zdrowia i sukcesów na siłowni – nie tylko wyglądają atrakcyjnie, ale i pełnią ważną funkcję w stabilizacji całego ciała. Sposobem na wyraźny kaloryfer na brzuchu

    Trening crunch – jakich ćwiczeń i przyrządów używać, aby wyrzeźbić brzuch?

    Trening crunch – jakich ćwiczeń i przyrządów używać, aby wyrzeźbić brzuch?

    Czytaj więcej
  • Harmonijna sylwetka w treningu PPL to efekt przemyślanego podziału ćwiczeń ze względu na charakter wykonywanego ruchu. Metoda ta zapewnia optymalny czas na regenerację, co sprzyja budowaniu masy

    Trening Push Pull Legs – zasady i przykładowy plan 3- i 5-dniowy

    Trening Push Pull Legs – zasady i przykładowy plan 3- i 5-dniowy

    Czytaj więcej
  • Tylko przemyślana dieta poparta regularną aktywnością fizyczną zapewnia skuteczne budowanie mięśni. Ważnym elementem ćwiczeń jest prawidłowy dobór obciążeń i liczby powtórzeń, zorientowany na stałą ..

    Budowanie masy mięśniowej zimą – 3 plany treningowe na masę

    Budowanie masy mięśniowej zimą – 3 plany treningowe na masę

    Czytaj więcej
  • Nie bez powodu osoby, którym zależy na szybkim zrzuceniu zbędnych kilogramów, sięgają po rowery spinningowe. Sprzęt ten pozwala na intensywny trening aerobowy bez względu na pogodę.

    Rower spinningowy i trenażer – jak wybrać sprzęt do treningu w domu?

    Rower spinningowy i trenażer – jak wybrać sprzęt do treningu w domu?

    Czytaj więcej
  • Bez stopniowego zwiększania intensywności i objętości ćwiczeń budowanie atletycznej sylwetki nie jest możliwe. Z tego powodu warto poznać rodzaje treningów siłowych oraz ich wpływ na organizm. Jakie m

    Progresja w treningu – ACT, FBW czy split do stałego przyrostu masy mięśniowej?

    Progresja w treningu – ACT, FBW czy split do stałego przyrostu masy mięśniowej?

    Czytaj więcej
  • Gumy do ćwiczeń nadają się zarówno do rozgrzewki, jak i ćwiczeń siłowych ujędrniających ciało i wzmacniających dolne partie ciała. Ich niewielki rozmiar pozwala wygodnie trenować w domu.

    Gumy oporowe do ćwiczeń – jak ćwiczyć z gumami i taśmami fitness?

    Gumy oporowe do ćwiczeń – jak ćwiczyć z gumami i taśmami fitness?

    Czytaj więcej
  • Regularny trening przy pomocy prostych akcesoriów do ćwiczeń, takich jak skakanka czy fitball, wzmacnia kręgosłup i mięśnie stabilizujące, poprawia sylwetkę i pozwala zrzucić zbędne kilogramy.

    Dwa proste akcesoria fitness do domu: skakanka i piłka gimnastyczna – fitball

    Dwa proste akcesoria fitness do domu: skakanka i piłka gimnastyczna – fitball

    Czytaj więcej
  • Dopasowana do potrzeb dieta zapewnia szybką regenerację mięśni, dobre samopoczucie i energię potrzebną do pokonywania kolejnych rekordów. Jakich produktów nie może zabraknąć w jadłospisie, co jeść ?

    Dobór diety do aktywności fizycznej a masa ciała i funkcjonowanie organizmu

    Dobór diety do aktywności fizycznej a masa ciała i funkcjonowanie organizmu

    Czytaj więcej
<< 1 ... 2 3 4 5 6 >>